POLITYKA PRYWATNOŚCI

obowiązuje od dnia 13.10.2021 r.

Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych https://kancelariazawilski.pl osobowych i warunki zachowania poufności użytkowników serwisu znajdującego się pod adresem https://kancelariazawilski.pl („Serwis” lub „Strona internetowa”).

1. Administratorem danych osobowych jest:

Kamil Zawilski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Kamil Zawilski z siedzibą w Oleśnicy, przy ul. Małopolnej 4a, REGON: 365102433, NIP: 9111972308 („Administrator”).

2. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych, ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Przez dane osobowe zgodnie z treścią niniejszej polityki prywatności rozumie się wszelkie informacje, które mogą doprowadzić do identyfikacji osoby fizycznej („Użytkownik”) oraz dane adresowe i kontaktowe tej osoby.

4. Dane osobowe Użytkownika są przekazywane przez niego poprzez:

  • wypełnienie formularza online z informacjami kontaktowymi w celu wysłania zapytania dotyczącego oferowanych usług;

  • kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty e-mail, telefoniczny lub bezpośrednio w siedzibie Administratora.

5. Dane osobowe Użytkownika są zbierane w zakresie:

  • wypełnienie formularza online z informacjami kontaktowymi w celu wysłania zapytania dotyczącego oferowanej usługi – e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko,

  • kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefoniczny lub bezpośrednio w siedzibie Administratora - imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu.

6. Administrator przetwarza dane osobowe w celu:

  • udzielenia odpowiedzi na zapytania użytkownika skierowane do Administratora za pośrednictwem formularza online do kontaktów lub bezpośrednio za pośrednictwem poczty e-mai lub telefonicznie;

  • wykonania rozliczeń tj. wystawienia faktury VAT lub rachunku,

  • dochodzenia praw i roszczeń przez Użytkownika, Administratora lub inną osobę której dane dotyczą.

7. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, wymaga zgody Użytkownika i jest konieczne dla realizacji wskazanych powyżej celów, a w szczególności do wykonania usługi, wystawienia rachunku i dochodzenia roszczeń przez osoby uprawnione.

8. Niepodanie koniecznych danych osobowych może w pełni uniemożliwić realizację usługi czy udzielenie odpowiedzi na zadane zapytania.

9. Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane:

  • realizacji usługi - przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy,

  • przez okres niezbędny do udokumentowania wykonanej umowy lub usługi, w tym wystawienia rachunku lub faktury – przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych, do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego,

  • udzielenia odpowiedzi na zapytania użytkownika skierowane do Administratora za pośrednictwem formularza online do kontaktów lub bezpośrednio za pośrednictwem poczty e-mai lub telefonicznie- przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na pytanie zasadne przez formularz online, e-mail lub telefonicznie;

  • dochodzenia praw i roszczeń przez Użytkownika, Administratora lub inną osobę której dane dotyczą – przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, ze wskazaniem, że podstawowy okres przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą wynosi 3 lata, a dla roszczeń z umowy zlecenia wynosi 2 lata.

10. W celu prawidłowej realizacji usługi konieczne jest korzystanie z usług i zawieranie umów przez Administratora z innymi podmiotami. Administrator przekazuje dane tym podmiotom tylko jeśli jest to konieczne do realizacji określonego celu przetwarzania danych osobowych i wyłącznie w zakresie niezbędnym dla realizacji celu.

11. Dane osobowe zbierane przez Administratora mogą być udostępnione innym podmiotom takim jak:

  • podmiot zajmujący się hostingiem strony internetowej oraz dostawcy usług elektronicznych i systemów informatycznych umożliwiający prowadzenie działalności gospodarczej Administratora i utrzymanie Strony Internetowej;

  • podmiot zajmujący się prowadzeniem księgowości, biura rachunkowe;

  • podmiot zajmujący się udzielaniem usług prawniczych i doradczych takie jak kancelarie prawne lub firmy windykacyjne;

12. Dane osobowe Użytkownika nie są przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.

13. Użytkownik lub inna osoba, której dane dotyczą ma:

  • prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia (z wyłączeniem tych danych, które Administrator jest zobowiązany do archiwizowania przez określony czas na podstawie przepisów prawa) lub przenoszenia danych osobowych,

  • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli Administrator przetwarzał dane na podstawie wyrażonej zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie wyrażonej zgody przed cofnięciem zgody,

  • prawo do sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych, w tym do profilowania, z tym, że w razie wniesienia sprzeciwu Administrator nie może przetwarzać danych osobowych, chyba że zaistnieje ważna uzasadniona podstawa do przetwarzania danych, nadrzędna wobec interesów, praw i wolności osoby, której te dane dotyczą lub podstawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń,

  • prawo do sprzeciwu dotyczącego marketingu bezpośredniego jeżeli dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,

  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sposób i w trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych, jeśli osoba uzna, że przetwarzanie jej danych jest niezgodne z przepisami prawa.

14. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w powyższym punkcie należy kontaktować się z Administratorem.

15. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej polityce prywatności.

© Kamil Zawilski Radca Prawny
Dane Firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Kamil Zawilski
56-400 Oleśnica, Małopolna 4a, woj. dolnośląskie
NIP: 9111972308
REGON: 365102433
Kamil Zawilski Radce prawny - Logo
Kontakt
Telefon: +48 603606202
Email: kancelariazawilski@gmail.com
Polityka prywatności